0800 604 406
  info@paradigmacc.sk

Infolinka (inbound)

Operátor přijímá hovor od zákazníka, poskytuje mu požadované informace, naviguje jej, realizuje s ním objednávky, případně mu poskytuje technickou pomoc. Pomocí IVR (interaktivní hlasový systém) umíme nasměrovat hovory podle druhu, produktu a zvoleného jazyka. Zastřešíme pro vás komplexní služby zákaznické linky v požadovaném rozsahu, jazykových mutacích a v neomezené pracovní době. Také zajišťujeme online report a nahrávky všech hovorů.

Talesales (outbound)

Zvýšíme vám efektivitu při získávání nových zákazníků. Na každou skupinu zákazníků platí něco jiného, ​​proto je důležité zvolit správnou marketingovou strategii. Oslovíme vaším jménem velké množství nových nebo stávajících zákazníků z vaší databáze a dohodneme s nimi přímý prodej vašich produktů nebo služeb.

Kampaně

Zajišťujeme aktivní navolávání zákazníků u stávající databáze včetně přehledné webové konfigurace callscriptu, který se vždy zobrazuje operátorovi. Také vykazujeme přehledné reporty a statistiky. Podporujeme také manuální kampaně i kampaně s prediktivním automatickým vytáčením.

Robotický hovor

Jedná se o speciální telefonickou kampaň s telefonními čísly, která PARADIGMA automaticky zavolá sama přesně podle pravidel, která si předem nastavíte.

PARADIGMA call me

Umožňuje přidat na vaši webovou stránku widget pro vyžádání zpětného hovoru. Návštěvník webu si tak může zadat své telefonní číslo a čas, kdy si přeje být kontaktován a PARADIGMA mu následně bude volat.

Mystery call a mystery shopping

Potřebujete si nezávisle ověřit, jak vaši zaměstnanci vystupují jménem vaší společnosti? Pomocí mystery calls a mystery shoppingu dohlédneme na úroveň vašeho zákaznického servisu. Například, zda vaši pracovníci dodržují postup při prodeji a jsou vstřícní k zákazníkovi, případně zda nabízejí doplňkové služby a zboží podle prodejního konceptu.